Jakie oprogramowanie wybrać do salonu fryzjerskiego?

Czy rezerwacja wizyty w salonie fryzjerskim zawsze musi być poprzedzona telefonem? Wszyscy dobrze wiemy, że czasami trudno dodzwonić się do salonu fryzjerskiego - szczególnie gdy jest to kameralny salon. Fryzjerki są zajęte obsługą Klienta - nie mogą czasami odebrać telefonu. Nawet jeśli już odbiorą to muszą przewertować zeszyt i znaleźć wolny termin. A może można zrobić to lepiej i szybciej?

Usprawnienie pracy salonu fryzjerskiego

Aby usprawnić pracę salonu fryzjerskiego można pokusić się o rozwiązanie, które przyspiesza umawianie Klientek na wizytę, daje im więcej możliwości i jest wygodniejsze dla obu stron. Oprogramowanie do salonów fryzjerskich nie jest już tylko domeną dużych, sieciowych salonów. Obecnie każdy z nas może pozwolić sobie na wdrożenie takiego rozwiązania. Dlaczego? Ponieważ jest ono przystępne cenowo, obsługa możliwa jest na dowolnym urządzeniu (nawet na komórce), a interfejs jest na tyle czytelny, że można przeglądać kalendarz w szybki sposób. 

Na pewno każdemu z fryzjerów czasami zdarzyło się umówić Klienta i potem go nie zapisać. Powoduje to szereg problemów i nie potrzebne nerwy. Można tego spokojnie uniknąć wykorzystując do tego wirtualny kalendarz wizyt. 

Ważną funkcją tego typu oprogramowania jest również historia Klienta. Dzięki niej możemy się przygotować do wizyty i wiedzieć z kim będziemy mieli do czynienia, jakie Klient miał wymagania wcześniej i jak możemy uprzyjemnić jego wizytę w naszym salonie. 

Przypomnienia SMS - podstawa!

Wydawać by się mogło, że SMSy w dobie komunikatorów internetowych odejdą do lamusa. Nic bardziej mylnego - szczególnie w przypadku kontaktu z Klientem. Ten kanał jest idealny - nie wymaga zbyt wiele pracy - szczególnie gdy oprogramowanie robi to za nas automatycznie. Klienci lubią tę formę kontaktu gdyż przypomina im w prosty i szybki sposób o wizycie. 

Dodatkowo wiadomości SMS wysyłane na jeden dzień przed wizytą znacznie zmniejszają liczbę Klientów, którzy nie pojawiają się na wizycie nie odwołując jej. A wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego iż jest to wielka zmora wszystkich salonów fryzjerskich - szczególnie tych, w których jest pełne obłożenie. Taka nieodwołana wizyta powoduje wtedy wolne okienko, które moglibyśmy wykorzystać na innego Klienta. 

Czy mieliście już możliwość korzystania z tego typu narzędzi? Jakie są Wasze odczucia? Na rynku tego typu usługi rozwijają się bardzo dynamicznie. Właśnie w branży usługowej sprawdzają się one najlepiej!